Powroty i zmiany - nowa nazwa, nowe tematy

Witajcie po długiej przerwie!

Może niektórzy mnie pamiętają - tutaj izkalysa z bloga Mól książkowy o swej największej pasji. Dawno tutaj nic nie pisałam, teraz chcę wrócić do blogowania i znowu mieć swoje własne miejsce w sieci - bardzo mi tego brakowało.

Swoją przygodę z blogowaniem zaczynałam jako licealistka w 2013. Byłam wtedy inną osobą, miałam inne gusta - zwłaszcza te literackie. Teraz przeprowadziłam się do Krakowa i jestem na drugim roku studiów :)

W związku z tym, że minęło kilka lat - ten blog również będzie inny niż Mól książkowy. Chciałabym tutaj pisać zarówno o książkach, jak i o kosmetykach, prasie, wyjazdach - wszystkim, co mnie interesuje. Mam nadzieję, że będziecie chcieli to czytać!

Jeśli macie jakieś pytania czy sugestie - piszcie na izkalysa@gmail.com. 
Każdy komentarz po powrocie będzie dla mnie na wagę złota!


Komentarze

  1. Szczerze to kompletnie Cię nie pamiętam, ale!!! jakoś tak mnie tknęło by spojrzeć na swoje stare blogi i tam mnie komentowałaś na moim blogu Powerfulleyes :D który już dawno nie żyje :D teraz siedzę na innym i piszę głównie o książkach :) Dużo się pozmieniało :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

1 komentarz to 1 uśmiech na mojej twarzy, więc dziękuję ogromnie za pozostawienie po sobie śladu :)

Popularne posty