Książkowe TOP 10
Oto dziesięć najlepszych książek (przez duże "N") jakie miałam okazję przeczytać:
1. Cała seria Pretty Little Liars - Sara Shepard
2. Motylki - Laurie Halse Anderson
3. Crescendo - Becca Fitzpatrick
4. I nie było już nikogo - Agata Christie
5. Ja, diablica - Katarzyna Bereniki Miszczuk
6. W pierścieniu ognia - Suzanne Collins
7. Neva - Sary Grant
8. Żegnaj Jaśmino - Ewa Barańska
9. Harry Potter i Komnata Tajemnic - J.K. Rowling
10. Cała seria Tylko dla wybranych - Kate Brian
1. Cała seria Pretty Little Liars - Sara Shepard
2. Motylki - Laurie Halse Anderson
3. Crescendo - Becca Fitzpatrick
4. I nie było już nikogo - Agata Christie
5. Ja, diablica - Katarzyna Bereniki Miszczuk
6. W pierścieniu ognia - Suzanne Collins
7. Neva - Sary Grant
8. Żegnaj Jaśmino - Ewa Barańska
9. Harry Potter i Komnata Tajemnic - J.K. Rowling
10. Cała seria Tylko dla wybranych - Kate Brian
"W pierścieniu ognia" - również uwielbiam, zdecydowanie najlepszy tom z całej trylogii.
OdpowiedzUsuńA z HP na razie najbardziej podobał mi się "Więzień Azkabanu" :)
O! Mnie również "Więzień Azkabanu" najbardziej przypadł do gustu :D No i "Insygnia Śmierci".
UsuńNatomiast podobała mi się cała trylogia "Igrzysk Śmierci" :)